الأحد، 22 مايو 2011

رسالة رقم (56) ...>> ( A7A )

بص الكلام......
اولا كده و بالمفتشر...بيقوللنا هنضربكم بحجة وجود عناصر مندسة...كوميدية فشخ كلمة مندسة دى ..لا و عناصر مشبوهة خارجية ..الكلام بيعيد نفسه ولا ايه رجعنا تانى لكلمة مندسة و خارجية و اجندة و الشغل الحمصى ده....لا و كان بيقولك تقوم هذه العناصر بتوجيه اتباعها بغرض الاندساس وسط المتظاهرين للتحرش..قلة ادب يعنى و كده فى الزحمة...و استفزازرجال القوات المساحة و الشرطة بغرض حدوث انفلات امنى يؤدى لحدوث مواجهة بين الطرفين...
يعنى هيحصل مواجهة و هنضربكو و نظبطكو و نقبض على اللى خلفوكو كمان...و ملكوش اىحجة احنا نزلنا بياااااان و حذرنا و قولنا ان فى عناصر مندسة و بتاع ايه الى نزلك بقى ؟؟....
هنزل عشان انا مش عبيييط....
عشان من الاخر زى ما وائل عباس قال... ( لو الحرامى قالولو اختار القاضى اللى هيحاكمك هيختار اما قاضى اهبل او فاسد او ماسك عليه حاجة او قاضى ولائه الكامل ليه... )
مبارك اختار المجلس العسكرى اللى ولائه الكامل لمباارك يحاكمه...
يا جدعااااان ... انا عايز ارفع قضية على المجلس العسكرى بتهمة السب و القذف ..قالك عناصر مشبوهة لأ كمان بتهمة اشاعة الذعر ...انا واحد حسيت بذعر بعد البيان ده..و تهمة استغلال الالة الاعلامية...اه حقى...انا فى بلد ديموقراطى...زى ما هما بيقولو...
من الاخر كدة المجلس العسكرى عايز يخوف الناس عشان متنزلش يوم 27 ...هية لهجة البيان بتقول كدة و بيستعدو للانتقام مننا و من الاخر كدة ذنبنا فى رقبة كل واحد مش هينزل ... بجد انا كنت مقتنع بالنزول يوم 27... 100%...بعد البياان ده احب اقول للمجلس العسكرى....شكرااااااااا..... انا كدة مقتنع بالنزول 1000000000%
لو هما شغلهم صح و كله تمام التمام ...هيخافو ايه ما اللى ينزل ينزل....ولا ايه..؟؟؟                                                 
                                                                         ana nazel......

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق